Borsa de treball
GERÈNCIA 2022
Experiència:
- En direcció – gerència d’unitats de negoci-empreses
- Preferentment haver gestionat projectes públics
- Coneixements del sector pesquer: Coneixements del FEMP, de la Política Pesquera
- Comuna (PPC) de la Unió Europea i de l’Estratègia Marítima de Catalunya 2030
- Es valorarà especialment que la persona candidata hagi coordinat/dirigit projectes tècnics o de recerca relacionats amb el sector pesquer, especialment els finançats en el marc de concursos competitius
- Es valorarà també l’experiència en empreses que hagin gestionat projectes públics/privats: Associacions, Agrupacions Empresarials, Entitats, Organismes, etc.
Formació:
- Estudis Universitaris de Grau, Diplomatura o Llicenciatura
- Preferentment titulacions relacionades amb les temàtiques següents: Enginyeria, Biologia, Ciències ambientals, Ciències del Mar, Tecnologies agroalimentàries, Ciències socials, Ciències econòmiques
- Es valorarà tenir un Màster i/o Doctorat en temàtiques afins al sector pesquer
Altres coneixements:
- Informàtica (nivell avançat)
- Bon nivell d’anglès parlat i escrit
Qualitats personals i competències:
- Capacitat d’analisis, organització i planificació
- Empatia i habilitats de motivació
- Equilibri de personalitat i autocontrol
- Capacitat de comunicació personal
- Capacitat d’establir relacions
- Capacitat de treballar sota pressió
- Sentit de la responsabilitat
- Capacitat de negociació
- Capacitat d’influència
- Capacitat de treball en equip
- Iniciativa personal
- Orientació a resultats
- Capacitat d’anàlisi
- Presa de decisions
- Lideratge
Altres requisits:
- Vehicle propi
- Disponibilitat per viatjar
- Flexibilitat horària
- Lloc de residència: preferiblement Comarques de Girona
Si t’interesa l’oferta, inscriu-te en el pocés de selecció:
https://www.infofeina.com/ofertes/director-a-gerent-3
Selecció administratiu/va 2020 (tancada)
Seleccionem un administratiu/va amb coneixements d’entorns de gestió d’expedients electrònics. Les tasques principals són l’atenció telefònica, el control documental de l’associació, la gestió d’inscripcions i de la temporització de cursos i actes diversos. Es valora la capacitat de gestió bàsica de les xarxes socials. Per a l’oficina de l’Estartit.
Informàtica : Nivell alt: correu electrònic, processador de textos, full de càlcul, presentacions, gestió documental electrònica.
Vehicle propi : 1
Horari: mitja jornada
Tipus de contracte : Obra i servei
Envieu currículums a info@galpcostabrava.cat
O bé us inscriviu a l’oferta de la Borsa del Consell Comarcal del Baix Empordà: https://borsa.baixemporda.cat/ca/ofertes-de-treball.html?c_oferta=3633
Administració
- Relació amb la gestoria
- Llistat de factures i seguiment tresoreria
- Obrir expedients i fer-ne el seguiment, dels documents així com del seguiment de firmes
- Entrar pagaments al banc
- Preparació justificació econòmica
- Posar al dia els expedients
- Transparència
Web, mailing i xarxes socials
- Redacció mailing mensual
- Actualització Web
Seguiment de projectes
- Ordenar expedients projectes.
- Assessorament projectes
- Recordatori terminis, logos, …
GERÈNCIA 2019 (oferta tancada)
Experiència:
- En direcció – gerència d’unitats de negoci-empreses
- Preferentment haver gestionat projectes públics
- Coneixements del sector pesquer: Coneixements del FEMP, de la Política Pesquera
- Comuna (PPC) de la Unió Europea i de l’Estratègia Marítima de Catalunya 2030
- Es valorarà especialment que la persona candidata hagi coordinat/dirigit projectes tècnics o de recerca relacionats amb el sector pesquer, especialment els finançats en el marc de concursos competitius
- Es valorarà també l’experiència en empreses que hagin gestionat projectes públics/privats: Associacions, Agrupacions Empresarials, Entitats, Organismes, etc.
Formació:
- Estudis Universitaris de Grau, Diplomatura o Llicenciatura
- Preferentment titulacions relacionades amb les temàtiques següents: Enginyeria, Biologia, Ciències ambientals, Ciències del Mar, Tecnologies agroalimentàries, Ciències socials, Ciències econòmiques
- Es valorarà tenir un Màster i/o Doctorat en temàtiques afins al sector pesquer
Altres coneixements:
- Informàtica (nivell avançat)
- Bon nivell d’anglès parlat i escrit
Qualitats personals i competències:
- Capacitat d’analisis, organització i planificació
- Empatia i habilitats de motivació
- Equilibri de personalitat i autocontrol
- Capacitat de comunicació personal
- Capacitat d’establir relacions
- Capacitat de treballar sota pressió
- Sentit de la responsabilitat
- Capacitat de negociació
- Capacitat d’influència
- Capacitat de treball en equip
- Iniciativa personal
- Orientació a resultats
- Capacitat d’anàlisi
- Presa de decisions
- Lideratge
Altres requisits:
- Vehicle propi
- Disponibilitat per viatjar
- Flexibilitat horària
- Lloc de residència: preferiblement Comarques de Girona
Envia’ns el teu currículum a secretaria@galpcostabrava.cat
Avaluació intermèdia del GALP Costa Brava
Per tal de facilitar la transparència i millorar la nostra actuació com associació realitzem una avaluació del grau d’implantació de la EDLP Costa Brava i de les tasques del GALP Costa Brava exerceix en l’execució del pla d’acció descrit en aquesta EDLP, en la seva condició de Grup d’Acció Local Pesquer.
Disposem de dos documentes:
- Avaluació intermèdia EDLP GALP Costa Brava 2017 2019. Pla de seguiment i avaluació estratègia de desenvolupament local participatiu del Grup D’acció Local Pesquer Costa Brava
- Narrativa del desenvolupament local marítim i pesquer 2017 2019
Estatuts Associació Grup d’Acció Local Pesquer Costa Brava
Comptes anuals
Comptes anuals 2022
Comptes anuals 2021
Comptes anuals 2020
Comptes anuals 2019
Comptes anuals 2018
Comptes anuals 2017
Comptes anuals 2016
Memòria d’activitats anual
Segon Semestre 2022
Primer Semestre 2021
Segon Semestre 2021
memoria_tecnicca_segon_semestre_2021_signada
Primer Semestre 2021
Segon Semestre 2020
Primer Semestre 2020
Segon Semestre 2019
Primer Semestre 2019
Segon Semestre 2018
Primer Semestre 2018
Segon Semestre 2017
Primer Semestre 2017
Perfil del contractant
Informe Seguiment GALP Costa Brava